Träningsvärk

Nu va det ett tag sen jag bloggade igen, jag verkar glömma bort mig lätt men jag vill att bloggandet ska vara en del av min vardag och att tala ut om mitt liv.


Just nu sitter jag i soffan och myser i julstämningen här hemma. Luna sover och Dennis är påväg till Göteborg för att hämta en bil, hand lillebror ska köpa. Vårat golv är så smuligt just nu så jag blir tokig, men kanske inte försent att dammsuga kl 22.00 när man bor i villa? På Dennis födelsedag skulle jag dammsuga övervåningen och elen dog i datarummet, ett tag senare dog spisen och även torktumlaren. Det spekulerades om det va min fina underbara damsugare (som är ca 10 år gammal men ser ut som 2) som orsakat problem men va en huvudsäkring som gått. Allting fungerar som det ska igen men jag har fortfarande inte vågat testa dammsugaren, 10 år är tydligen gammalt för en sådan. 

Jag har lite träningsvärk kvar efter mina gympass denna vecka, men vill ju så gärna tillbaka. Första gången jag någonsin säger det , har aldrig brytt mig innan men beach 2017 jobbar jag för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0