Dåligt bak

Vi blev inte alls bättre jag och Luna , nu är vi ännu mer förkylda. Vi kunde ta oss till tandläkaren i tisdags utan att misstänka något men den natten , natten mellan tisdag och onsdags kom slemmet för Lunas del. Hon har alltså hostat till lite då och då tidigare men inte snorat eller låtit slemmig , nu snorar hon en hel del och ibland hör man lite slem i halsen också. Vi är hemma och myser istället , lika bra det ändå för det är massor som behövs göras här.

Vi har även väldigt stora privata problem som tynger just nu så om det verkar som stora delar saknas i mitt skrivande är det antagligen därför. Jag hoppas ju inte det blir så.

Vi åt pizza för första gången sen vi flyttade hit, lite svårt adress här och jag har känt så starkt att jag inte vill slösa pengar på köp-mat. Nu va jag dock så sugen och det va Dennis också. Beställde via onlinepizza.se och de hittade , mitt i mörkret.
Nu blir det sova för min del, vaknade runt 4 imorse med luna som hostade så jag är redo för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0