För trött för att skriva

Jag va uppenbarligen för trött för att skriva igår. Skrev i rubriken om bakning men det glömde jag helt bort att skriva om.
Jag har bakat lite olika saker på sista tiden som inte alls blivit goda, tråkiga i smak och konsistens. Har följt recept vilket jag inte brukar, borde ju ändå kunna förstå av ingredienserna att det inte kunde sluta bra.
Får ta lite nya tag och sätta igång med julbaket istället.

Luna älskar att sminka sig själv och andra och det gjorde hon i morse. Hon måste tyckt jag blev väldigt fin för hon berättade det spontant säkert ett tiotal gånger och ville pussa mig oftare än vanligt. Senare när jag stod och laga lunch somnade hon på soffan med sin bebis. Hon är inte riktigt frisk min prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0