Namn

Idag har vi varit på parken zoo med min syster Madde och hennes tjejer Nikki och Kelly. Det va väldigt kallt så vi kanske inte njöt till fullo men jag tror alla hade väldigt kul ändå. Vi såg döda pirater och otäcka spindlar mm. Även de djuren som orkar med kylan.

 

Föräldra mötet igår gick väldigt bra , jag fick se några av föräldrarna vilket va skönt. Dock fick jag en väldigt tråkig nyhet när jag kommit ut från mötet.
Min mammas fästmans plast son hade fått barn och de har bestämt sig att döpa ungen till Luna! Låter avlägset kanske men de är dom vi firar jul med. Det är dom som kommer på kalas och väntar sig att min mamma ska gå på kalas , dessutom är det inte direkt lång tid mellan födelsedagarna på de två så någon gång kommer det garanterat att krocka. Kommer de fråga min syster att sjunga på deras unges dop? De har fått kläder av oss till henne , alltså Lunas kläder, och då visste de ju va de skulle döpa barnet till. Jag är så fruktansvärt arg just nu.. hoppas dom vaknar med lite vett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0